Fredag!

Äntligen fredag! Fredag innebär olika saker för alla människor, men för just mig innebär fredagar chips och TV-mys! Just den här fredagen har jag stannat kvar på boendet, då jag åker hem imorgon istället. Har varit mycket trevligt faktiskt, har ätit chips och kollat på min favvo serie på surfplattan ❤



Nu har jag precis lagt mig i sängen. Känner att jag borde försöka sova snart, ska hem redan klockan elva imorgon. Några okända idioter har dock bestämt sig för att inte låta mig sova, baserat på hur de spelar bang-bang-musik på gatan precis utanför mitt fönster. Fönstret är stängt, men jag tyckte inte det hjälpte så mycket att stänga det. Får väl göra det jag alltid göra i sånna här lägen: lägga mig med mitt bra öra neråt mot kudden!

Godnatt allihopa, önskar er en trevlig helg ❤ Hur firar ni att det är fredag? ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0