Huvudvärk och ont i magen

Ja, rubriken säger egentligen allt om den här dagen. Vaknade med bultande huvudvärk, men osmart som jag är gick jag inte upp och tog en tablett. Istället försökte jag bara slappna av och hoppades att det skulle gå över, men det funkade ju inte så bra.
 
Låg och vred mig i sängen i över en timme, innan mamma i stort sett tvingade upp mig. Jag duschade och det kändes faktiskt bättre sen, speciellt efter jag ätit frukost. Kanske två timmar senare åkte vi till triangeln där vi skulle äta på en asiatiskt buffé. Det visade sig att det inte var rätt dag för mig att äta sådan mat, då det resulterade i magont och aptiten blåstes bort. Åt som ni säkert förstår inte så mycket den måltiden. Vi åkte hem och jag la mig och vilade en stund efter att tagit en tablett mot magkatarr.
 
Det hjälpte. Åt igen och har sedan tittat på TV. Ska nog gå och lägga mig snart, men samtidigt har jag den där delen av min hjärna som säger till mig att vara uppe länge.  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0